Wednesday, October 13, 2010

Purple Oh Purple

Assalamualaikum..

Okeh. topik kali ini ialah P.U.R.P.L.E. Dari kecik sampai ke besor, kaler ni da jadik peberet aku. Time kecik2 dulu kalo baru2 berkenalan dengan member2 kt tadika, kawan2 akan tanya :

Siti (bukan nama sebenar) : "Pe peberet kaler awak?"

(pe daa..balik2 soalan yang sama..buhsan r buhsan)
Nani (bukan nama sebenar) : "Kite suke kaler MERAH JAMBU"

Siti : "A'ah. kite pon suke kaler merah jambu. Cantek kan merah jambu.
Awak lak suke kaler ape?

(Erk, soalan tu tuk aku ke?)

Aku : "Ungu"

Siti : "EEeeeeee...... Tak cantek la kaler ungu.
Pe la awak ni. Suke la kaler merah jambu"

(Woih, ikut suke hati aku ler nak suke kaler pe pon)

Tapi aku tak pandai nak kumpulkan harta karun aku bertemakan purple.
Tak pandai dan tak berminat pon sebenarnye. Ha ha ;p


 Baru2 ni aku duk usha2 baju + beg + kasut yang berwarna purple.
Scroll punye scroll....Cantekk!

 Maka dengan gembiranya aku post kt entry kali ni as a wish list.
Hopefully someday I'll have it ;p





Dress



Santek! Cantek! 






Dress + Skirt..Suke3!




Eh, terdedah terseksi pulak..He he..Next!




Mau yang ini. Mau yang ini




Ini juga! Can anybody turn it into purple?




Wallaa weyh...Kat mana aku leh dapat baju camni r....




Harus cari!




Long dress!




Dress labuh memang sangat sweeeettt lah!




Mak...Oo mak. Nak baju kawen camni leh x?






Okeh2. Jom tengok BEG pulak....



Comel, kan? ;p




Suke yang ini!




Ini pulak fur + silk dari thailand




Louis Vuitton! 
Kalo ade duit banyak3, nak bagi mak beg yang macam ni. 
Mesti mak suke ;p




Ini nampak modern sket. Tapi masih ade purple color, okeh ;p






Baju dah. Beg dah. Eh, tak cukup pakej lagi ni. KASUT mane??



High heels. Aku yang tak cukup tinggi kurang inci sket ni boleh ler nak pakai..Ha ha




Wooo! Tingginya.. Mau sakit tumit pakai neh




Tali besar + nampak kemas. Nak lari pon tak tercabut




Ada berani mau pakai yang ini? ;p




Boot yang berambu ramba...
boleh bawak pegi joget lambak mase kenduri kawen




Sneaker ni leh bawak pegi kuliah. 
mesti de orang usha tak puas hati. ha ha perasan nau!




Ok. Last2. ni kasut terakhir. 
Saaaaangat suka sebab ade dua kaler yang berbeza



Dah. Cukup2.
Tamat sudah cerita aku dengan dunia purple untuk kali ini.
Terima kasih kerana membiarkan mata anda dikelabukan dengan satu warna sahaja.
Ha ha ;p

No comments:

Post a Comment