Wednesday, September 29, 2010

Congratulations!

Salam

 "Congratulations, Graduate!"

Eh? Eh? Belum habis belajar, dah konvo? he he..gimik je...sesuka hati pulak amik gambar ngan topi ahli sihir 'ajaib' ni..saje jadikan inspirasi tuk lebih semangat setel kan kerja2 yang bersepah2 kt bilik..hu hu..


Haa...inilah antara 5,000 orang yang diraikan sempena konvokesyen ke-45 di UTM..Siapa insan malang bertuah ni? Syyyhhhh! =p


Gambar2 di bawah pula tiada kena mengena dengan pesta konvokesyen kali ini sebab mereka semua akan grad bersama2 denganku..maknanya lambat lagi ler..









Haish, asyik gamba bebudak ni je..aku mau jugak!  =p




Reach for the stars...you've made it so far already! Congratulations, Graduate!
Now, you can go as far as your dreams can take you.

2 comments:

  1. tak aci. tak konvo tapi dapat belon tu. =)

    ReplyDelete
  2. ha ha ha..belon tu tetibe bergolek kt kaki, maka secara automatiknye menjadi hak milik sy =p congrats sbb da grad cik seri! =)

    ReplyDelete