Tuesday, January 26, 2010

Wedding Abang Min & Kak Liya '09

Assalamualaikum...

untuk kali ni aku nak post pasal wedding sepupu lelaki aku...ni sume pasal dok belek2 pic lam hardisk, upload jek r...

tak tau nak crite pe..tarikh weding pon aku lupe..tapi kalo xsilap lam bulan mei @ jun 2009..he he..sory r abg min & kak liya..

kasi layan la pic kt bwh ni sume ek... ;p
Pics kt atas ni sewaktu majlis akad nikah kat salah sebuah masjid di Gombak..dekat ngn umah pengantin pompuan la ni..pengantin pompuan ni aku panggil kak Liya..sepupu aku ni lak yang da jadi husband kak Liya, aku panggil abang Min..abang Min ni hampir sebaya ngan abang aku yang no.3..actually, aku tak attend pon majlis sebelah pompuan ni sbb mase ni aku tengah final exam..hu hu..sedihnye...so, pics ni sume abah yang amik..tp takpe, sbb majlis sebelah lelaku aku dapat datang..he he..tapi kena tolong2 diorang buat kerja sebab banyak sangat preparation yg belum siap..adoi.!

Haa...pics kt atas ni lak masa kenduri sebelah umah lelaki kt Temerloh,Pahang. saat ni aku memang cube cari sudut yg terbaik la untuk amik gamba cantik2..tp susah gak nk suoh pengantin ni fokus kt kite sorang, sebabnye banyak sangat kamera! fuh....

Pics kat atas ni lak mase aku ngan abang tengah excited mengabiskan makanan pengantin..sekali kantoi lak ngan abah..dari jauh abah senyap2 amik gamba kami tengah melantak..heeeee..malunya! ;p selain dari aku ngan abang, cousin aku yang laen turut sama tidak melepaskan peluang mengerjakan saki baik lauk pengantin..perkara biasa yang kami lakukan,tapi untuk kenduri saudara mara je, takkan umah orang lain pon kami nak bedal..tu memang betul tak tau malu punye..he he..

Kat atas ni lak gambar kakak kepada abang min..kitorang panggil die kakak jek..kirenye die ni sepupu pompuan kami yang paling tua la..tengok gaya die potong kek pon dah cam kakak kami..he he..kakak dah kawen, da ade anak laki sorang pon..dulu mase kakak kawen pon, kitorang bedal gak lauk pengantin kakak..heks~..


Pics kat atas ni lak mak, mak lang & abang sepupu aku..sekitar kerja2 kenduri kawen la ni...banyak sangat gambar org tengah wat keje ni, tapi tak dapat nak upload sume..ni pun dapat gak sekeping dua gambar mak tengah rehat & tolong2 kt dapur..hu hu..

Haa...yang ni lak, anak laki kakak,aqil ammar..budak ni makin besar makin nakal die..tengok la tu, takleh duk diam..orang lain sibuk kesana kemari uruskan kenduri, die pon kesana kemari main ngan barang2 yang die jumpe kat mane2 jek..kipas pengantin pon jadik...he he

Yang ni lak anak sepupu aku gak..comel kn? tengok r mak sedare die..he he...mak teh rindu r kt korang sume..hu hu..biler la plak aku nak merasa anak sedare sendiri nih..abang-abang ku sekalian, cepat r kawen....hu hu..

ok la..setakat ni jek entry kali ni..tak dapat nak upload sume gamba..wifi lambat jek..walauapepon..aku nak ucapkan selamat pengantin baru (dah lame pon sebenarnye) pada abang min dan kak liya..semoga dunia baru korang bahagia hingga ke akhir hayat..~amin~

No comments:

Post a Comment